نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نه تنها رمزی ، سه بازیکن دیگر می توانند در ماه ژانویه یوونتوس را ترک کنند

نه تنها رمزی ، سه بازیکن دیگر می توانند در ماه ژانویه یوونتوس را ترک کنند

گزارشات در ایتالیا نشان می دهد آرون رمزی تنها بازیکنی نیست که می تواند در ژانویه یوونتوس را ترک کند زیرا سه بازیکن دیگر نیز وجود دارند که می توانند یووه را در زمستان ترک کنند تا شاید یووه خرید جدیدی را انجام دهد.

 

آینده بازیکن ملی پوش ولزی به خصوص بعد از آخرین اظهارات او از تورین دور و دور تر شده است. بازیکن اسبق ارسنال چندی پیش از یووه و کادر پزشکی و همچنین عدم حضور در ترکیب اصلی یووه انتقاد کرده بود.

 

گفته می شود باشگاه های لیگ برتری مشتاق به جذب رمزی هستند و در این میان نیوکاسل و اورتون از جدی ترین مشتریان بازیکن ولزی هستند.

 

با این حال، به نقل از توتو یووه، رمزی تنها کسی نخواهد بود که در ژانویه تورین را ترک می کند.

 

گفته می شود بیانکونری در حال بررسی انتقال قرضی دو ستاره جوان خود به نام های کایو خورخه و لوکا پلگرینی هستند.

 

مهاجم برزیلی تا کنون نشانه های مثبتی را نشان داده است اما حضور قرضی می تواند به پیشرفت بیشتر او کمک کند. پلگرینی همچنین برای حضور در بازی مشکل دارد و شاید بهتر باشد که آن را در تیم دیگری به دست آورد.

 

نام دیگری که ممکن است از ورزشگاه آلیانتس خارج شود، دژان کولوسفسکی است که می تواند فدای دوشان ولاهوویچ شود. بیانکونری ها یا می توانند کولوسفسکی را بفروشند یا از وی در قرارداد مبادله با فیورنتینا برای ولاهوویچ استفاده کنند.

 

گفته می شود رمزی و کولوسفسکی در ژانویه یوونتوس را به صورت کامل ترک خواهند کرد ولی کایو و پلگرینی به صورت قرضی راهی تیم های دیگر می شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: